суботу, 12 листопада 2022 р.

«Ні, не сліпі, хоча й незрячі. Але ж все бачим, бачим, бачим! Душею, серцем і рукою, Незламні долею такою»


Леся Українка: «Я мусив покинути проби дивитись на сонце голими очима, бо тямив, що то може мене убити, а крізь окуляри не мав уже охоти дивитись, бо зрештою і вони разили мене, а сонця не показували.… Я хтів дивитись на білий з ніжними відтінками сніг… він мінився , ставав сивим, далі чорним, - я не знаю, то тільки в очах так було, чи він справді розтав і в болото обернувся, тільки я знов мусив плакати…»
Велика українка - Лариса Петрівна Косач, одна з небагатьох вітчизняних письменників звернула увагу на людей з вадами зору й у творі «Сліпець» передала світосприйняття незрячої людини, підходячи до цієї тематики філософськи, передаючи біль й допитливість до оточуючого світу…
До Міжнародного дня незрячих,13 листопада, який відзначається у багатьох країнах світу, присвячуємо відео презентацію

Немає коментарів:

Дописати коментар