четвер, 12 травня 2022 р.

«Моя сім'я, книжка і я»



20 вересня 1993 року відповідно до резолюції Генеральної Асамблеї ООН було запроваджено Міжнародний день сім’ї, який відзначається щороку 15 травня.
Родина як основний елемент суспільства була і залишається берегинею людських цінностей, культури та історичної спадкоємності поколінь, чинником стабільності та розвитку. Завдяки родині міцніє і розвивається держава.
Книга є могутнім скарбом, здатним формувати світогляд людини , а, отже, суспільний осередок чи цілий народ. 
І не тільки в бібліотеці йде щоденна робота і піклування про кожного читача, надання потрібної їнформації чи пропагування літератури, яка виховує й надихає, надає впевненності та надії.
Приємно, що така робота йде в родинах і за традицією вони мають свою Золоту книжкову полицю!
                    

Бабусі й дідусі передають свої читацькі вподобання дітям - діти онукам, онуки – правнукам.
До Міжнародного дня сім’ї в бібліотеці організовано анкетування серед династій читацьких родин (Кокоріної Надії Іванівни, Петрова Миколи Петровича, Речинської Світлани Юріївни, Жарко Олександра Степановича, інших) та книжкову виставку за їх уподобаннями:



«Моя сім’я, книжка і я», що знайомить дітей та дорослих з літературою української класики та сучасності, а також творами зарубіжних авторів.
За пропозицією найактивніших книгочеїв, інші читачі та їх родини мають змогу розширити читацький світогляд.



Так! Книга нас єднає! Книга навчає! Книга виховує майбутніх громадян.


Як говорив Іван Франко : «Тисячі речей забудете, а тих хвилин, коли мама або бабуся розповідала казки, не забудете ніколи»



Немає коментарів:

Дописати коментар