пʼятницю, 19 червня 2020 р.

«Права і обов’язки людини»

28.06 – День Конституції України




«Тобі, Україно, мій славний народе
Складаю я пісню святої свободи. 

Усі мої сили і душу широку, 


Й життя я віддам до останнього кроку, 
Аби ти щаслива була, Батьківщино, 
Свята, незалежна, моя Україно!»



День Конституції України – державне свято, яке відзначається щорічно на честь Основного Закону держави, прийнятого 28 червня 1996 року, що стало точкою відліку незалежності України. 



Нарешті, здійснилася мрія наших пращурів, адже понад триста років тому гетьман Пилип Орлик вперше зробив спробу створити Конституцію як Закон для громадян країни. Цей перший державний документ став найдемократичнішим в історії державотворення.Сучасні реалії є такими, що Українська Конституція закріпила правові засади для розвитку країни, її суверенітету, територіальної цілісності, що є важливим кроком у забезпеченні прав людини та сприянні підвищення міжнародного авторитету України на світовій арені. 
В незалежній Україні громадянам по праву надана можливість розбудовувати, розвивати, захищати країну, дбати про добробут та красу її неосяжних просторів, адже світовий досвід свідчить, що найуспішніше розвивається та суспільна система, в якій розкривається творчий потенціал людини


 


Немає коментарів:

Дописати коментар