середу, 6 березня 2024 р.

ШЕВЧЕНКІАНА — 2024

 





До 210-Ї річниці від дня народження Тараса Григоровича ШЕВЧЕНКА в бібліотеці ім.М.Т.Рильського з 4 по12 березня триває «Шевченківський тиждень».
У нас широка програма, присвячена Великому Кобзарю: книжкова виставка, відеопрезентація і, що найголовніше, літературно-поетичні читання вголос «І на оновленій землі врага не буде, супостата, А буде син, І буде мати, І будуть люди на землі».
На книжковій виставці «Ювілейні твори 2024 року, написані Кобзарем» ми презентуємо матеріали біографії Тараса Григоровича, його літературну та мистецьку творчість.
Особлива увага ювілейним творам:

- 180 років з часу написання (1844) «Чигрине, Чигрине», «Сова», «Дівочії очі», «Чого мені так тяжко, чого мені так нудно», «Гоголю», «Не завидуй багатому» «Сон» (У всякого своя доля);

- 175 років з часу написання (1849) «Неначе степом чумаки», «Як маю я журитися», «Сотник», «Ой крикнули сирії гуси», «І золотої й дорогої», «Ми в купочці колись росли», «Ми восени такі похожі»;

- 165 років з часу написання (1859) «Подражаніє 11 псалму», «Марку Вовчку», «Невольник», «Ой маю, маю я оченята», «Сестрі», «Марія», «Мій милий Боже, знову лихо»;

- 180 років другому прижиттєвому виданню «Кобзаря» (1844).

Поезії Тараса ШЕВЧЕНКА читають працівники бібліотеки Олена ПОКРОВКА, Олена ЧЕРНЯВСЬКА, Наталія ІЩУК



Немає коментарів:

Дописати коментар